Fiori


Stăteam liniștită în scaunul confortabil. Priveam.. nici eu nu știu unde. Un sunet, o voce. Nu știu ce s-a întâmplat, știu doar că pielea mi s-a făcut de găină și că ceva mi-a oprit respirația. Am descoperit, printr-o mișcare bruscă a capului, motivul senzației descrise mai sus: Tania Cerga. O mai știți ?

Melodia de mai sus a fost preferata mea și a fratelui. Ne aducea unul lângă celălalt, printr-un miraj indescifrabil. Ei, fata asta a reușit să mă emoționeze maxim, în această seară. Ciudat, mi-am simțit fratele ținându-mă de mână. Iar gândul mi-a zburat la tată. Poate că mesajul melodiei nu este despre o astfel de legătură, tată-copii. Eu așa am simțit-o. Poate și din cauza ultimelor evenimente și poate că și din cauza lipsei acelei persoane din viața noastră, simt ceea ce simt acum. Oricum, clar este că nu mă așteptam la o asemenea stare și senzație fizică doar auzind o voce. Este vorba despre următoarea melodie, versurile ei și vocea interpretei:

Nu înțeleg de ce, în ultima perioadă, există atât de multe lucruri care mă întorc la copilărie, familie și acasă……

Vă recomand cu mâna pe inimă : Florin&Călin, Teo Negură, Șerban Stănescu.

5 thoughts on “Fiori

  1. You’re so awesome! I don’t believe I’ve read anything like this before. So great to discover someone with genuine thoughts on this issue. Seriously.. thank you for starting this up. This website is one thing that is needed on the internet, someone with a little originality!

Leave a comment