Întoarce-te, te rog


Te vreau înapoi. Îmi este atât de dor de tine, de tot ce mi-ai dăruit! Momentele acelea unice, pe care nu le-am trăit niciodată altcândva, le vreau iarăși în viața mea. Știu că nu pot întoarce timpul și că nu vei mai fi cu mine. Eu mai sper, încă, într-o minune.

Când simt timpul cum mă apasă, când îmi pierd credința și încrederea, când refuz să mai vreau să respir, atunci sufletul mă întoarce la tine. La diminețile atât de calde și senine, lipsite de griji și de tristețe.La zilele cu soare în care râdeam atât de ușor și de frumos lângă tine. Ai fost cel mai bun partener de dans pentru mine. Închid ochii și încă îmi pot imagina pașii de dans cu care m-ai ajutat să trec peste suferință. Jocurile tale ..de unde aveai atâta inventivitate? Cu câtă ușurință mă prindeai în ele! Și câtă dorință ai sădit în sufletul meu: să cunosc, să vreau , să pot, să fac , să știu. Am crescut lângă și cu tine, am învățat totul de la tine, mi-ai purtat pașii spre viitor. Te-am iubit atât de mult! Dacă ai ști cum te iubesc acum, când nu te mai am, ți s-ar rupe sufletul pentru mine! Ți-am fost devotată, te-am respectat și am avut răbdare atunci când nu mai înțelegeam de ce taci; uneori mi-am dorit să plec de lângă tine, alteori te-am jignit cu vorbe și fapte; de multe ori te-am urât. Dar ai fost totul pentru mine și știai asta. Nu a fost de ajuns: m-ai părăsit….sau poate că te-am părăsit eu?

Știu, timpul trece. În fiecare an sunt patru anotimpuri. În toate cele patru frunzele nasc, cresc, îmbătrânesc și mor. În fiecare an cerul e la fel. În fiecare zi soarele răsare și apune în aceleași locuri. Pământul ăsta se învârte în același sens de miliarde de ani, nimeni nu știe exact de când. Știu, știu astea. Timpul trece însă nimic în afara noastră, a ființelor și a vietăților, nu se schimbă. Totul renaște mereu, numai noi suntem trecători. Știu, știu toate astea. Dar nu este corect!!! Este al naibii de nedrept și dureros! Te vreau inapoi! Te vreau cu disperare înapoi. Aș vrea să mă auzi, să-mi vezi lacrimile și poate o să ți se facă milă de mine, poate așa o să revii…sau o să mă primești iarăși în brațele tale.Cu tine am fost cea mai fericită!

Întoarce-te, te rog, Copilărie.

 

marinelam 12.11.2011

				
8 thoughts on “Întoarce-te, te rog

  1. I don’t even know how I ended up right here, however I believed this publish was once great. I don’t understand who you’re however definitely you’re going to a well-known blogger if you happen to are not already. Cheers!

  2. Pingback: nice}

Leave a Reply

