Deci, ca să intru direct în pâine, am şi eu un mesaj pentru cei care au un mesaj gen “Pt toti romanii care raman atat de afectati de faptul ca unii dintre noi suntem solidari cu situatia din Franta as vrea doar sa lamuresc ca asta nu inseamna ca nu ne pasa de ceea ce s-a intamplat in ‪#‎Colectiv‬ si ca sunt doua situatii total diferite…una dintre ele a fost un atac terorist (care s-ar fi putut intampla oriunde in alta parte din lume) iar cealalta a fost o greseala fatala datorata sistemului nostru corupt…R.I.P #Colectiv R.I.P ‪#‎Paris‬

Îmi pare rău Anca, ai fost ultima care m-a enervat, deci suportă consecinţele.

În primul rând, eu înţeleg să îî lămuresc online pe “toţi românii” de ce am tras o băşină, dacă românii ăia mă agresează tot online. Ei, m-am uitat şi eu de curiozitate şi pe pagina de facebook a domnişoarei şi pe paginile celorlalţi care au avut câte un mesaj “pentru toţi românii” şi ghici ce, nimeni nu le-a atras atenţia public! Le-o fi scris vreo doi mesaje în privat şi ce s-au gândit ei, în frunte (sau la coadă) cu duduia asta: hai să îi muiesc eu pe toţi online, ca aşa am eu chef!

Păi dragilor, când aveţi tupeul nesimţit să subestimaţi oamenii, cum credeţi voi că nimeni nu vă va spune nimic?! Când aveţi tupeul nesimţit să jigniţi nişte oameni care nu v-au făcut şi spus nimic, cum naiba să nu reacţionez?

Şi acum hai să punctăm, cu subiect şi predicat.

  1. În primul rând am ales să nu folosesc aplicaţia pentru că este oribilă, arată infect şi nu am de ce să folosesc aşa ceva, iar în al doilea rând (la punctul ăsta) de ce să folosesc aplicaţia asta pe care o folosesc toţi cocalarii şi piţipoancele? Şi aici mă refer la alea care au ţâţele ieşite din sutien ca poză de profil şi HOP! apare steagul Franţei peste. O mizerie şi o cloacă din care nu vreau să fac parte.
  2. Voi ăştia care scrieţi “pentru toţi românii”, voi de unde sunteţi, vă întreb eu?
  3. una dintre ele a fost un atac terorist (care s-ar fi putut intampla oriunde in alta parte din lume) iar cealalta a fost o greseala fatala datorata sistemului nostru corupt…” Deci, Anca şi restul, asta înseamnă aşa, în traducere liberă: nu ne mai putem plânge morţii noştri pentru că au murit din cauza sistemului, îî plângem pe ai francezilor pentru că ei au fost omorâţi de nişte idioţi încuiaţi la minte…Păi ce eşti tu, francez sau român? Eu nu zic să nu fii solidar, treaba ta dacă faci asta făcând parte din turmă şi urmând-o sau eşti diferit şi o faci în felul tău. Treaba fiecăruia ce face. Dar nu poţi să te aştepţi să tacă lumea din gură când ne faci proşti pe toţi explicând tu, mare om de cultură, că există o diferenţă şi care este. Am mai spus-o o dată, cine credeţi voi că nu ştie diferenţa? Adică, ce impresie aveţi, că dacă nu mai staţi în ţara în care v-aţi născut aţi devenit dintr-odată deştepţi şi noi, ăştia de acasă, suntem o turmă de idioţi care aşteaptă îndrumare şi explicaţii? Este urât să scrii aşa ceva, public, online, este urât să nu gândeşti puţin înainte de a scrie…
  4. Dacă nu ar fi existat Colectiv, nimeni nu ar fi avut nimic cu nimeni. Şi dacă nu aţi fi cetăţenii acestei ţări, iarăşi, nimeni nu ar fi avut nimic cu nimeni, Dar din moment ce morţii noştri nici nu s-au răcit, din moment ce de acum 3 săptămâni decesele nu se opresc ( azi a murit o tânără de 18 ani, dacă nu ştiaţi), din moment ce alţi zeci de tineri zac prin spitale, mi se pare lipsă de respect şi bun simţ din partea ta, ca CETĂŢEAN ROMÂN, faţă de conaţionalii tăi să foloseşti această aplicaţie. Asta vor să spună “toţi românii” pentru care aveţi voi mesaje inteligente.
  5. “Pt toti romanii care raman atat de afectati de faptul ca unii dintre noi suntem solidari cu situatia din Franta” Suntem şi noi “toţi românii” solidari, dar noi ne respectăm ţara. Aveţi impresia că noi nu suntem oameni, că noi nu simţim? Cum vreţi voi respect dacă uitaţi de unde plecaţi şi cum vreţi voi respect dacă nu ştiţi să vă respectaţi?! Ruşine să vă fie pentru mesajele astea nesimţite pe care le postaţi! Ruşine să vă fie cetăţeni nedemni de ţara lor!

P.S. Dacă te simţi jingit/ă, nu-mi pasă! Şi tu m-ai făcut să simt la fel!

Leave a Reply

